Handelsbetingelser

Leveringstid

Vi bestræber os på en hurtig levering indenfor 1-3 hverdage.

Hvis du skal bruge varerne til en bestemt dato er du velkommen til at skrive det under “kommentarer”, så vil vi gøre alt hvad vi kan for at få dem frem til ønskede dato.

Vi er lagerførende i alle de varer du finder på vores hjemmeside. Dog kan det forekomme at enkelte varer er udsolgt og der vil være ekstra leveringstid. I så fald vil vi kontakte dig. 

Indløsning af rabatkoder og gavekort

Det er kun muligt at indløse én rabatkode pr. bestilling.
En rabatkode kan kun benyttes én gang per kunde og bliver ugyldig, når bestillingen er afgivet.
Rabatkoder kan kun indløses under bestillingen.
Rabatkoder har en udløbsdato, der er angivet.
Rabatkoder kan være bundet til bestemte produkter eller kampagner.

Fortrydelsesret

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du køber et Uju produkt.
Fortrydelsesfristen udløber 30 dage efter den dag du købt varen.
Du skal inden 30 dage fra køb give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb.
Meddelelsen skal gives ved at skrive til admin@ujupublishing.dk eller ringe på 31930000.
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. Ved tilbagelevering af den købte vare i tilfælde af fortrydelse, skal du selv betale udgifterne hertil.

Vi refunderer din betaling uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
Konceptkonsulent.dk
Malin Lindeblad Kadijevic
Peter Petersens allé 37
2791 Dragør

Reklamation

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Du kan reklamere ved at kontakte os via mail til admin@ujupublishing.dk eller telefonisk på 31930000.

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og at der ikke må påklæbes adresselabel eller pakketape på selve varen eller dens originale emballage. Husk at få en kvittering for afsendelse. Du har selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Malin Lindeblad Kadijevic (admin@ujupublishing.dk)

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen, Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, mail: cfk@kfst.dk
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her – http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail malin@konceptkonsulent.dk.

Forbehold og ansvarsfraskrivelse

Konceptkonsulent tager forbehold for eventuelle afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl, tekniske fejl, udsolgte varer og force majeure, herunder arbejdskonflikt og mangler ved eller forsinkelse af leverancer fra underleverandører.

Uafhentede pakker

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Ved returnering af uafhentede pakker tillægges et gebyr for returfragt som p.t. er kr. 49,- for privatpakker. Returfragten debiteres uanset pakkens størrelse eller antal varer. Det resterende beløb på ordren bliver sat tilbage på kortet der blev anvendt ved købet.